BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 6, 2011

aku dan cinta

salam..

Kisah aku (bukan nama sebenar) dan cinta

cinta..
bahagianya aku bila kau tiba
tiada kata dapat menggambarkan betapa terujanya aku
betapa bahagianya aku
betapa bersyukurnya aku

aku
belajar untuk setia
belajar untuk menyayangi
belajar untuk disayangi
belajar untuk saling melengkapi
sgt..sgt..sgt.. setia
setiap kata aku kotakan
melindungkan perasaan sakit hati aku untuk menjaga hatimu
sakit..tapi xpe..
sebab aku tahu
bila kau gembira..
aku juga turut gembira

kau
berubah sikap
mula berpaling
sms, panggilan xberjawab
1 mesej yg kau hantar
'maaf awk..sy dah xde hati dgn awk..'

remuk..hancur..
sms tu ku tenung berulang kali
apa salahku??
apa dosaku??
tak layakkah aku untuk mu?
mana janji2 manismu?

cinta..
bila kau tiba..
dunia rase sgt berwarna warni
hati sangat lapang
gembira sangat
tapi bila kau (cinta) pergi
suram-muram-kelam
aku tak dapat gambarkan lagi
aku pasrah

aku
berhak bahagia
semua yg terjadi ada hikmah disebaliknya..




0 comments: