BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, May 12, 2011

aku dan bisnes..=)

fuuuuuhhhhh! hari ni sgt penat woo..dari pagi kuar umah gi amek stok. letih sendi2 nie berjalan. alkisahnya hari ni gi jumpe supplier baru direct dari china. tergamam n teruja tengok showroom akak nie. kat umah je. xpyh susah2 sewa kedai..jimaaaaattttt!! tu slh 1 faktor aku suke. paling aku kagum. akak ni wat fulltime agen amek brg dri china fulltime. ni bermakna dia xde kerja tetap mcm gomen ke..was2 ta ker (hihi..tau ke? swasta la..!). aku suke n secara x langsung membakar semangat aku untuk jadi seperti dia n xmudah mengalah ngan ape yg org kate...best2..ngantuk lak mate nie..tp nk kemaskini semua..mgu depan da nak gi indon. byk lagi la stok masuk..semoga hari esok membawa kejayaan lebih pada aku..amin...!

0 comments: