BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, May 8, 2011

mama..CHENTA hati saya...~~~

sebelum kenal dunia..MAMA da terlebih dulu menchentai aku
betapa maha bersyukur MAMA mengandungkan aku 9bulan 15 hari..(aku kuar lambat)

MAMA..
sebagai insan yg paling mengenali diri ni..(dari dlm perut tau karenah ni)
sebagai teman baik di kala susah dan senang..(terbukti 100%)
sebagai perisai dari segala gejala sosial (jaga xsemestinya kongkong)
sebagai pendengar setia (buat2 dgr wlpn mls nk layan aku bebel)
sebagai bank yg xputus2 bagi duit (ni wajib)
sebagai kakak yg sentiasa bagi nasihat tentang hidup remaja(sbb aku xde kakak..sob..)
sebagai chef yg sentiasa masak makanan yang paling best batebabooooommm kat dunia
sebagai tukang motivasi yg sentiasa xputus2 bagi nasihat dan dorongan (ni penting ok)

walaupun..
kita sentiasa berbeza pendapat
kita sentiasa ada cara berbeza mnyelesaikan sesuatu
kita sentiasa bermasam muka kerana xmau mengalah ngan pendapat kita

kerana..
kita SAMA..MAMA..
SAYA adalah MAMA
sekarang makin jelas..
kita adalah SAMA

SELAMAT HARI IBU, MAMA..
TIADA KATA DAPAT MENGGAMBARKAN BETAPA AKU MENCINTAIMU..
MAAFKAN SEGALA KEKURANGANKU..

0 comments: