BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 19, 2011

aku peminat prison break




hehe..bkn peminat saje tp minat gile3..season last aku tgk banyak kali. sebab ape? aku suke michael selamatkan sara dari penjara..sgt sedih..setelah susah payah mereka dpt bersama idup aman sejahtera..si sara ni kena tangkap sebab de video menunjukkan dia tembak sumone (tapi dlm video tu xnmpk ler) yg dia tembak mak si scofield nie. sadisnyerrr..sara pregnant. masuk penjara ramai lak nk bunuh dia sebab dia bini si michael ni ha. nasibla ade si gretchen (walaupon jahat) aku tabik spring sbb dia sgup korban biarkan sara lepas n suh bg sumting kat anak dia as adiah besday. part paling merobek2..mengoyak2 ati aku bile dorg nk kuar dari penjara. taktik michael xjadik. pintu xleh bukak. michael berkorban demi sara dan baby (michaeljr.)uwaaaaaaa!!! mau nangis berjuta kali aku tgk.sebab aku memg suke gile wenworth miller nie..ensem bangetttt.sara lak sgt santek. mcm pinang yg xdibelah.padan banget!! terkorbannya michael scofield si genius demi isteri dan bakal anak tercinta..syahdu!! tp on the other hand..aku marah ngan pengarah nie. napela biar watak michael tu mati..hohoho..sedih tau x. berkabung aku .(ni kipas susah mati). I LOVE U MICHAEL SCOFIELD. ahaks!! my all time favourite. datangle leverage..house..hawai five 0..blue bloods ape ke..PRISON BREAK still no.1!!!!

0 comments: