BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 27, 2011

say NO to ABORTION!!!!

sorry2.tajuk b.i lak. hehe. anda baca akhbar UTUSAN hari ni? dalam sisipan MEGA tu de topik ni sebenarnya. Wahhhh..senangnye nak gugurkan! pe nak jadi dunia ni agaknye. yang terkini ade lak ubat yer..patutla gejala maksiat berleluasa. Buat mana suka. bile da termengandung, nak gugur boleh..nak buang lagila boleh..wahhhh! senang2..KALAU tertangkap..maksimum penjara 7 tahun je kalo abort. wahh!! senang2!! (senang ke? walaupun aku rase ni xcukup bila melibatkan nyawa bayi xberdosa. xkira la da cukup sifat ke x). Patutnye, berani buat berani la tanggung. ade yg dah buat kali pertama leh nak abort lg kali ke2. maknanya senang la kan??Betulla kata mereka2. kalau ada duit, semua boleh. Dunia akhir zaman. Nauzubillahh!! Jauhkanla diriku..kawan2ku..keluargaku dari melakukan dosa terkutuk ni. xsanggup tengok da janin n mayat bayi dilambak2 kan lebih hina dari sampah. dimakan binatang buas. digonggong anjing. Ya Allah! mana sifat perkemanusiaan manusia akhir zaman nie? bayi yg sepatutnya dijaga dan disayang serta dilindungi. Tempatnya bukan di tong sampah atau mana2 tempat jijik yg lain. mereka bukan sampah.mereka anugerah Allah!! kadang2 terbit gak kat hati aku. xde ke rase sedih buat mcm tu. kita ni tgk budak baru nk dihinggapi nyamuk kita dah halau. yg dibiarkn digigit berjuta ekor semut mcmne pulak??? GERAMNYA aku!!! huhuhu. mereka2 yang xpatut lahir di dunia ni.bkn bayi2 tu.huhu. (emo ni...)...
penat nk marah.cuma jgn jumpe depan mata aku la org yg buang @ abort baby ni. siap la kau aku cili2.(boleh ke ni?) hohohohoh.

p/s: soriler kalo xde gambo. aku sebak nk tgk gambar2 tu..huhu

0 comments: