BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, April 18, 2011

berbicara tentang mekap

hehe.pelik kan kalau aku berbicara tentang mekap?? (bagi yg knl aku la). actually, bagi aku la. mekap ni sumthing yg boleh beri keyakinan pada seseorang. yela. xsemua orang dilahirkan dengan rupa paras yg mabeles dan gojes macam j lo ke..erra ke..hehe. contohnye aku nie.(bukan rendah diri tp memang kenyataan). sebelum kuar rumah,memangla tak leh lupe benda alah name mekap ni walaupon cuma secalit bedak. (secalit ke? kang mcm ane lak) hahaha. ni ala-ala rekemen mekap ni. aku sgt suke gune BB Cream yg gojes terutamanya produk Cosway- L'élan Vital Magical Makeover B.B Cream SPF42/PA+++ . hehe. bagi yg lum try..try la. xberminyak n sgt rata. xpayah pakai bedak after ni pon boleh. harga paling mahal jejak rm59. tp belila time promo. rm35 ajer..then leh gune bedak Miyami 2- way foundation yg sememangnye sgt fofular..mabeles!! hehe..pastu..i'm ready to go.ekekek. lipstick xde.eyeliner xde. sgt sloppy kan aku? wakakaka.ni produk2 yg aku gune:


1 comments:

cik eja said...

hohoho..mane de duk abiskan pitih!!