BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, April 19, 2011

kepelikan kemelandaan kedirian

tepon aku bunyik harini..
aik..petang2 ni sape yg nak kol aku? angkat je..salam diberi. dgr suara dia. owh..cikgu..(kawan aku. budak ganu.laki.umo same). "knape?",aku tanya. "sy ade bnda serius nk tanya awk ni syg. awk jawab jujur tau". blurrrpppp! aku terkedu. oh tidak! dgn cool nye aku tanya. "pe dia awk?", hehe. dgn selamba dia tanya. "awk sihat?". peh!!! sakit ati aku. rupe-rupenye dia just nak amik tau tahap kesihatan aku nie.hahaha. sengal punye cikgu. pelik aku rase. selalu dia msg je kalo nk kate pape.ni smpai kol pulak. sebenarnye byk kisah antara aku dan dia. teman tapi mesra. ahaks. tp dlu..aku yg wat hal. aku rendah diri. keluarga dia berada. aku hanya sedang2 saje. dia bekerjaya.org gomen. aku? tiada apa-apa. dia gigih mengumpul harta (kereta, rumah,tanah) utk jangkamasa panjang. aku lak bersyukur pe yg ade. sbb kerendahan diri ni la aku mintak pts ngan dia. n kami kawan selamanya. dia laki yg baik. selalu mengajar aku tentang agama. dia matang.xjemu layan sifat xmatang aku nie. tapi lepas pe da jadi. dia pon takot n xberani nk bercinta. dulu pernah terdetik aku fimir. dia org yg terbaik utk aku.kami saling melengkapi. tp atas pertimbangan waras aku. aku sedar. aku perlu lepaskan dia untuk someone yg lebih baik nanti. menyayangi xsemestinya memiliki. aku redha. mengenali dia sudah cukup buat aku bahagia n rasa sempurna. KAMI HANYA KAWAN. xlebih dari tu. tempat aku mengadu segala masalah. kecuali CINTA. hehe. aku sentiasa mendoakan agar dia dikurniakan seorang insan yg mampu menyayangi dia kerana diri dia seadanya.bukan aspek lain. hihi.dah2.stop.sedih lak rase.hahahaha

0 comments: