BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, April 20, 2011

bila umur 25..

aku mulakan dgn 1 soalan yg sgt selalu aku dgr lately.

'bila nak kawin??'

opsss!! jawapan aku satu je. DIAM SEJUTA BAHASA. hekhek.seriously aku xde jawapan utk soalan nie. bukan memilih. cuma aku rase bagaikan ada 1 daya yg tarik aku dan jauhkan aku dari fikir benda tu. tapi ni la antara jawapan2 aku kdg2 bila da bosan ngan jawapan DIAM SEJUTA BAHASA tu.

a) ala.baru 25.mude lagi.(makcik2 kate 25 da ade anak 2 patutnye..erk??)
b) lom ade keje tetapla..(tapi dibidas teruk. bkn pempuan sara laki katenye..what??
hukhuk)
c) xde org nak (ahaks..jawapan paling cliche. tp takot nk bg jawapan ni.nanti org sibuk
nak carikan.)
d) belom sedia lg (mama cume kata.pe xsedia? masak da boleh.jaga budak da boleh
aiyyaakkk!!)

Memang aku xsedia lg. byk bnda aku impikan dlm dunia nie. n paling penting. aku xnk jadi beban sesapa. hati aku lum sampai ke tahap tu lg. masih mencari pe yg kurang. kwn sekerja aku dlu ade msj. aku jawab. nape la xbosan2 duk sms aku. dia kate 'USAHA TANGGA KEJAYAAN'. ops! dia ni la antara org yg da bersedia utk menuju alam itu. TAPI BUKAN AKU..

25 muda lagi kan? hehe..aku lum puas jadi anak yg paling rapat ngan mama dan papa. aku lum puas jadi kakak yg memerhati dan menjaga adik2nye. aku lum puas jadi seorg aunty yg sentiasa menjaga anak buahnye.




penat..penat..
xboleh nak fikir lagi...

0 comments: